Wednesday, November 7, 2012

We r Da Petites

Anna n Mominya Nedfatin
Sori mori for those yg msg me to ask bout rentals last weekend. Us Petites gi holiday to place where hp are not reachable. Maybe next time saya akan activate roaming. My mistake ;P.

Introducing us the Petites! Tadaa.. heheh jgn terkezut kami 2 org aje. Sorang cinonet n sorg tak berape cinonet. Sila abaikan cinonet yg bermuka monyok kerana mau tido.

Oh why the cute cat face. How mysterious of me ;)
Jom buat rental, then we can meet, hahaha.

Im thinking to provide a helpful guide for us malaysian yg nk ke Universal Studio Singapore, since me n family ourselves pun main redah je ke sana without proper planning, Since now kami dah ada sedikit sebanyak pengalaman sy akan kongsi our tips n guide ke sana in my personal blog akusukaawan.blogspot.com. ( boleh click kat header blog nih)

Thats all. Have a nice day everyone. Salam.


No comments:

Post a Comment